top of page

Privacy Policy / Terms & Conditions / Disclaimer

PRIVACY & COOKIE STATEMENT

Salewise respecteert uw privacy en zorgt ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven.

 

Alle informatie aangaande persoonlijke gegevens wordt in overeenstemming met de Europese wetgeving en Nederlandse richtlijnen verwerkt. Salewise stelt uw persoonlijke gegevens op geen enkele manier beschikbaar aan derden.

Conform de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) heeft Salewise de informatieplicht om aan te geven welke persoonsgegevens via deze website worden verzameld. In dit privacy statement staat alles over de persoonsgegevens die worden verwerkt via deze website en onze nieuwsbrief.

 

Dit statement wordt regelmatig naar organisatorische of politiek-juridische ontwikkelingen aangepast. Raadpleeg deze daarom met enige regelmaat wanneer u onze website bezoekt.

Persoonsgegevens die wij verwerken

Salewise verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

Voor- en achternaam;

Adresgegevens;

Telefoonnummer;

E-mailadres;

IP-adres;

Contact en betalingsgegevens;

Bedrijfsnaam;

kvk nummer;

Gegevens over jouw activiteiten op onze website;

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken

Salewise verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

Het afhandelen van jouw betaling

Verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder

Je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren

Je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten.

Salewise verwerkt ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die wij nodig hebben voor onze belastingaangifte.

Contactgegevens

Voor alle vragen of verzoeken rondom privacy kunt u contact opnemen.

 

Cookies

Onze website registreert gegevens over het gebruik van deze website. Het gaat daarbij onder andere om bezoekersaantallen, bezochte pagina’s en eigenschappen van de gebruikte webbrowsers. Met deze gegevens kunnen wij de website verbeteren en aanpassen op de wensen van de gebruiker. Daarbij worden cookies gebruikt. Op deze website worden cookies op uw computer of telefoon geplaatst voor het geanonimiseerde gebruik van Google Analytics De persoonsgegevens zijn voor intern gebruik en worden niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.

Formulieren

Op verschillende onderdelen van deze website staan formulieren waar wordt gevraagd om persoonsgegevens. Deze persoonsgegevens worden bewaard in het CMS. Deze gegevens worden gebruikt door de persoon die de gegevens moet verwerken. Inschrijfformulieren voor nieuwsbrieven worden bewaard en verwerkt door het mailprogramma. De gegevens van formulieren worden alleen per e-mail verzonden indien de gegevens relevant zijn voor de uitvoering van de afgesproken diensten. De gegevens worden enkel gebruikt voor opvolging van een contactverzoek.

Naast de gegevens die u zelf invult wordt het tijdstip, het IP-adres en de betreffende pagina opgeslagen om meer context te geven bij de formulierinzending en op die manier vollediger te kunnen voldoen aan vragen.

Opslag van gegevens

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren

Wij bewaren je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld volgens de daartoe geldende wet- en regelgeving.

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

Wij nemen de beveiliging van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact met ons.

U heeft het recht:

op inzage van de gegevens die wij van u hebben en u kunt deze in veel* gevallen laten corrigeren of verwijderen.

uw toestemming voor bepaalde verwerkingen weer in te trekken (zoals het sturen van een nieuwsbrief)

een klacht in te dienen

*indien noodzakelijk voor facturatie of bewaarplicht belastingdienst*

Terms & Conditions

ARTIKEL 1. PARTIJEN EN BEGRIPPEN 
 
1.1 Klant: de persoon of personen aan wie Salewise haar diensten verleent. 
1.2 Salewise: is als opdrachtnemer ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Apeldoorn onder nummer 88587851. Salewise levert diensten op het gebied van business coaching en persoonlijke ontwikkeling in de vorm van (on-line) trainingen, workshops, retreats, persoonlijke coaching, berichten zoals bijvoorbeeld blogs, podcasts, video’s, etc. via social media en haar website(s). 
1.3 Opdrachtgever: de persoon of instantie of haar eventuele rechtsopvolger(s), die een opdracht tot levering aan Salewise. heeft verstrekt. De opdrachtgever is, tenzij schriftelijk anders overeengekomen, degene die de overeengekomen prijs dient te betalen voor de geleverde dienstverlening van Salewise. De opdrachtgever (de te factureren entiteit) en de klant (zij die de dienst ervaart) kunnen dezelfde zijn maar dit hoeft niet per definitie zo te zijn. 1.4 Derden: Salewise kan naar eigen inzicht haar diensten (mede) met behulp van door haar ingeschakelde derden leveren. Salewise kan naar eigen behoefte de omvang en de samenstelling van haar team wijzigen als zij dit voor een goede uitvoering of continuïteit van haar dienstverlening noodzakelijk acht. 
1.5 Opdrachtsom: het totaalbedrag van de opdracht zoals overeengekomen in de getekende opdrachtbevestiging, de bestelling die gedaan is via de website of die genoemd is in de door opdrachtgever voor akkoord verklaarde offerte of gedaan programmavoorstel. 
 
ARTIKEL 2. TOEPASSELIJKHEID VAN DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN 
 
2.1 Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, offertes, opdrachten en werkzaamheden die overeengekomen zijn met Salewise. 
2.2 Deze Algemene Voorwaarden zijn ook van toepassing als door Salewise voor uitvoering van de opdracht derden betrokken worden. 
2.3 Salewise behoudt zich het recht voor deze Algemene Voorwaarden in de toekomst aan te passen of te wijzigen. Nieuwe versies zullen onmiddellijk van kracht zijn zodra deze publiekelijk toegankelijk worden gemaakt via de website van Salewise 2.4 Als een bepaling of meerdere bepalingen van deze Algemene Voorwaarden vervallen dan blijven de overige bepalingen van deze Algemene Voorwaarden wel van toepassing. Partijen zullen in dat geval vervangende bepalingen overeenkomen waarbij zoveel mogelijk van de bedoeling van de oorspronkelijke bepaling wordt uitgegaan. Algemene Voorwaarden Opgemaakt - Algemene Voorwaarden Salewise- Januari 2023 - Apeldoorn.
 
ARTIKEL 3. AANBIEDINGEN EN VERLENEN VAN DE OPDRACHT 
 
3.1 Alle aanbiedingen van Salewise hebben een geldigheidstermijn van 30 dagen vanaf dagtekening, zijn vrijblijvend en kunnen vormvrij worden herroepen. Salewise is niet aan aanbiedingen gebonden als deze niet binnen 30 dagen vanaf dagtekening van de aanbieding schriftelijk worden aanvaard. Wordt de aanbieding binnen de geldigheidstermijn aanvaard, dan behoudt Salewise zich het recht voor de aanbieding te herroepen binnen vijf werkdagen na ontvangst van de aanvaarding. 
3.2 Offertes van Salewise zijn uitsluitend gebaseerd op de informatie die aan opdrachtnemer door een (toekomstige) opdrachtgever is verstrekt. De opdrachtgever zal naar beste vermogen alle informatie die van belang is voor het maken van de offerte en voor het samenstellen en uitvoeren van de opdracht aan Salewise verstrekken. Als deze informatie wanneer dan ook onjuist en/of onvolledig blijkt te zijn geweest dan behoudt Salewise zich het recht voor om de met opdrachtgever overeengekomen opdrachtsom eenzijdig tussentijds aan te passen. 
3.3 Een opdracht wordt door opdrachtgever verleend door: a) het doen van een bestelling via de website of via andere (social media) kanalen van Salewise en/of b) het ondertekend retourneren van een overeenkomst die is uitgebracht door Salewise en/of c) het schriftelijk e/o per email akkoord geven op een (digitaal) gestuurde offerte of opdrachtbevestiging. In het geval van een akkoord op een offerte geldt deze daarna ook als opdrachtbevestiging. 3.4 Het ontbreken van een rechtsgeldig ondertekende opdrachtbevestiging, overeenkomst of offerte ontslaat opdrachtgever niet van haar verplichtingen zoals vastgelegd in deze Algemene Voorwaarden en de bepalingen zoals deze door Salewise genoemd zijn in haar offerte of opdrachtbevestiging zodra een aanvang is gemaakt met de levering van de met Salewise overeengekomen dienstverlening. 
3.5 Een uit delen samengestelde opdracht verplicht Salewise niet tot het verrichten van een deelopdracht tegen een rekenkundig overeenkomstig gelijk deel van de overeengekomen opdrachtsom. Als deeluitvoering gewenst is zullen daarover aanvullende bindende afspraken worden gemaakt. 
 
ARTIKEL 4. TUSSENTIJDSE WIJZIGING VAN DE OPDRACHT
 
4.1 Als er vanuit de opdrachtgever behoefte ontstaat om tussentijds de opdracht of de uitvoering daarvan te wijzigen dan zal Salewise de beoogde aanpassingen, indien mogelijk, doorvoeren. Eventueel daaruit voortvloeiende kosten die de oorspronkelijke opdrachtsom overstijgen zullen, zonder dat daarvoor een aparte schriftelijke opdracht vereist is, als meerwerk worden gefactureerd aan de opdrachtgever. De opdrachtgever heeft zich, door het geven van opdracht tot wijziging van de opdracht, op voorhand akkoord verklaard met de extra kosten daarvan. Opgemaakt - Algemene Voorwaarden Salewise. - Januari 2023 - Apeldoorn.
 
ARTIKEL 5. DUUR EN AFSLUITING VAN DE OPDRACHT 
 
5.1 De duur van de opdracht hangt af van de vorm van coaching of training en wordt zoveel mogelijk tevoren overeengekomen in de opdrachtbevestiging. In de opdrachtbevestiging wordt zo mogelijk een inschatting van de duur van de opdracht en van het aantal te houden sessies e/o bijeenkomsten gegeven. 
5.2 Na het verstrijken van de duur van de opdracht kan klant geen aanspraak meer maken op niet of nog niet opgenomen onderdelen van de opdracht zoals overgebleven coaching uren en toegang tot (digitaal) lesmateriaal in welke vorm dan ook. 
 
ARTIKEL 6. TUSSENTIJDSE BEËINDIGING VAN DE OPDRACHT 
 
6.1 Beide partijen kunnen de overeenkomst eenzijdig beëindigen, Als één van hen van mening is dat de opdrachtuitvoering niet meer kan plaatshebben in overeenstemming met de opdracht. Een dergelijk besluit moet onderbouwd, schriftelijk en tijdig aan de andere partij worden meegedeeld. 
6.2 Als door de opdrachtgever tot voortijdige beëindiging wordt overgegaan door andere redenen dan nalatigheid door opdrachtnemer, heeft Salewise toch recht op betaling van de volledige, overeengekomen opdrachtsom, inclusief vergoeding van de door haar gemaakte en eventueel nog te maken kosten. Als de betaling al heeft plaatsgevonden vindt er geen restitutie plaats. 
6.3 Salewise mag alleen van haar bevoegdheid tot voortijdige beëindiging gebruik maken als, ten gevolge van feiten of omstandigheden die niet aan Salewise toe te rekenen zijn en een goede uitvoering van de opdracht in de weg staan, voltooiing van de opdracht in alle redelijkheid niet vanSalewise verwacht kan worden. Salewise behoudt in dat geval minimaal aanspraak op betaling van door haar uitgevoerde werkzaamheden tot aan het moment van voortijdige beëindiging. 
 
ARTIKEL 7. VERPLICHTINGEN OPDRACHTGEVER 
 
7.1 De opdrachtgever streeft ernaar dat het in de opdracht overeengekomen aantal deelnemers ook daadwerkelijk deelneemt aan de met Salewise overeengekomen dienstverlening. Als het aantal deelnemers uiteindelijk lager blijkt dan overeengekomen dan is opdrachtgever toch gehouden tot het voldoen van de volledige opdrachtsom zoals vermeld in de offerte e/o opdrachtbevestiging zoals met Salewise overeengekomen. 
7.2 Als een deelnemer / klant door onvoorziene omstandigheden niet kan deelnemen dan kan deze opengevallen plaats, na vooraf overleg met en toestemming van Salewise, ingevuld worden door een andere kandidaat. Als invullen van de opengevallen plaats niet mogelijk is dan wordt aan opdrachtgever toch de volledige opdrachtsom in rekening gebracht, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen. 
7.3 De opdrachtgever verstrekt alle benodigde informatie, documenten en gegevens die Salewise nodig heeft om de opdracht volgens afspraak uit te voeren. Als Salewise daarom vraagt dan verstrekt opdrachtgever aan Salewise op zijn/haar locatie kosteloos een werkruimte met voldoende goede internetfaciliteiten. 
7.4 Het door de opdrachtgever betrekken of inschakelen van derden bij de uitvoering van de opdracht kan alleen na voorafgaande schriftelijke toestemming van Salewise Opgemaakt - Algemene Voorwaarden Salewise - Januari 2023 - Apeldoorn 
 
ARTIKEL 8. VERPLICHTING OPDRACHTNEMER 
 
8.1 Salewise zal de door haar te leveren dienstverlening naar haar allerbeste vermogen uitvoeren. Salewise heeft daarbij niet meer dan een inspanningsverplichting wat betekent dat Salewise niet garant staat voor het succes en welslagen van haar dienstverlening of de vorm en mate waarin deze dienstverlening bijdraagt aan het door de opdrachtgever en/of klant gestelde doel. 
 
ARTIKEL 9. TARIEVEN, KOSTEN EN PRIJZEN 
 
9.1 In de offerte van Salewise staat steeds duidelijk aangegeven welke tarieven en kosten er door Salewise voor de daarin benoemde werkzaamheden in rekening zullen worden gebracht. 
9.2 De prijzen in offertes, opdrachten en andere publicaties zijn exclusief BTW, exclusief van overheidswege opgelegde heffingen en exclusief andere voor de opdracht te maken of gemaakte kosten, zoals bijvoorbeeld maar niet uitsluitend verzend- en administratiekosten en reiskosten, tenzij anders is aangegeven. 
 
ARTIKEL 10. ANNULERINGSVOORWAARDEN 
 
10.1 Als de opdracht, om redenen die niet aan Salewise toe te rekenen zijn, door opdrachtgever niet wordt afgenomen op het overeengekomen tijdstip dan worden de volgende percentages van de opdrachtsom / aanschafprijs doorbelast cq. niet gecrediteerd: 
 
ARTIKEL 11. FACTURERING EN BETALINGSVOORWAARDEN 
 
11.1 De kosten voor geleverde diensten door Salewise worden door Salewise door middel van een digitale factuur aan de opdrachtgever in rekening gebracht. Daarbij staat het Salewise vrij om het hele bedrag van de opdracht in één termijn in rekening te brengen of de opdrachtsom in deeltermijnen te factureren. Ook kan worden overeengekomen dat (een gedeelte van) de opdrachtsom als voorschot wordt gefactureerd. 
11.2 Betaling door opdrachtgever dient te gebeuren voor de op de factuur vermelde vervaldatum. Opgemaakt - Algemene Voorwaarden Salewise - Januari 2023 - Apeldoorn. 11.3 Na deze vervaldag is de opdrachtgever in verzuim en is zij aan Salewise over het bedrag van de factuur de wettelijke rente verschuldigd, zonder dat enige ingebrekestelling is vereist. Als betaling achterwege blijft, kan de opdracht bovendien eenzijdig door Salewise worden opgeschort zonder dat Salewise als gevolg daarvan ten opzichte van opdrachtgever schadeplichtig wordt. Bovendien is Salewise in dat geval gerechtigd de overeenkomst eenzijdig te ontbinden zonder dat rechterlijke tussenkomst benodigd is. 
11.4 Bij overeengekomen periodieke betalingen is betaling vóór de vervaldatum op de (deel)factuur verplicht. Als opdrachtgever in verzuim is met betrekking tot de betaling van de deelfactuur, dan is Salewise gerechtigd het volledige bedrag op te eisen. 
11.5 Betaling in delen kan slechts na akkoord van en bevestiging door Salewise plaatsvinden. Als de deelbetalingen niet tijdig plaatsvinden is Salewise gerechtigd om de wettelijke rente in rekening te brengen over het bedrag dat te laat betaald is. 
11.6 Als opdrachtgever niet aan zijn betalingsverplichtingen aan Salewise voldoet of als de opdrachtgever op willekeurig welke andere manier tekortschiet in het nakomen van zijn verplichtingen uit hoofde van zijn overeenkomst met Salewise dan is laatste gerechtigd alle incasso- en/of andere gerechtelijke of buitengerechtelijke kosten aan opdrachtgever in rekening te brengen, zulks met een minimum van 25% van de overeengekomen opdrachtsom. 
 
ARTIKEL 12. AANSPRAKELIJKHEID 
 
12.1 Salewise en haar medewerkers en partners zijn nimmer aansprakelijk voor enige (directe dan wel indirecte) schade welke aan opdrachtgever en/of aan de klant is toegebracht door en/of tijdens het gebruik van door en/of namens Salewise geleverde dienstverlening. 
12.2 Salewise is nimmer aansprakelijk voor de kwaliteit of uitkomst van de door haar geleverde dienstverlening. Op Salewise rust slechts een inspanningsverplichting. (zie tevens artikel 8). 
 
ARTIKEL 13. INTELLECTUEEL EIGENDOM / AUTEURSRECHT 
13.1 Op alle door Salewise ontwikkelde documenten rust van rechtswege het auteursrecht. Het auteursrecht of ander intellectueel eigendomsrecht heeft betrekking op de door Salewise verleende dienstverlening en op al het daarbij gebruikte cursusmateriaal. 
13.2 Alles wat door Salewise is ontwikkeld en/of wordt gebruikt voor de uitvoering van de opdracht is en blijft eigendom van Salewise. Dat geldt ook voor de door Salewise uit te brengen rapportages, verslagen en feedback. De opdrachtgever krijgt slechts het recht deze rapportages, verslagen of feedback binnen haar eigen organisatie te gebruiken. Openbaarmaking van één of meerdere van deze zaken kan alleen geschieden na vooraf verkregen schriftelijke toestemming van Salewise. Opgemaakt - Algemene Voorwaarden Salewise. -Januari 2023 - Apeldoorn. 
 
ARTIKEL 14. GEHEIMHOUDING 
 
14.1 Salewise is gehouden tot geheimhouding van alles wat haar omtrent haar opdrachtgever is bekend geworden. Salewise houdt zich aan de Wet Persoonsregistratie en zal de gegevens van haar opdrachtgever uitsluitend gebruiken voor de verwerking en administratieve afhandeling van de opdracht. De gegevens van de opdrachtgever zullen niet, tenzij daaraan zwaarwegende juridische redenen ten grondslag liggen, aan derden worden verstrekt. 
 
ARTIKEL 15. BIJZONDERE BEPALINGEN 
 
15.1 Salewise behoudt zich het recht voor om deelnemers van een training of workshop die door hun gedrag of aanwezigheid het normale verloop van de workshop of training verstoren of belemmeren per direct van verdere deelname uit te sluiten. Uitsluiting zal (mogelijk achteraf) schriftelijk en gemotiveerd worden meegedeeld aan de opdrachtgever en ontslaat opdrachtgever niet van de verplichting tot betalen aan Salewise van de volledige opdrachtsom. 
15.2 Salewise is gerechtigd om, zonder opgaaf van redenen, de locatie waar trainingen of events worden georganiseerd op enig moment te wijzigen als zij daartoe redenen heeft. Eventuele daaruit voortvloeiende kosten voor deelnemers zijn niet verhaalbaar op Salewise 15.3 Op alles wat uit hoofde van offertes of opdrachten mocht gebeuren waarin deze Algemene Voorwaarden niet voorzien is het Nederlands recht van toepassing. 
15.4 In geval van geschillen doet de bevoegde Nederlandse rechter uitspraak.

Disclaimer

Algemeen 
​Salewise verleent hierbij toegang tot de website www.salewise.nl en publiceert hier teksten, video- en beeldmateriaal en andere zaken die door Salewise en derden zijn aangeleverd. Salewise behoudt zich het recht voor om op elk moment de inhoud aan te passen of onderdelen te verwijderen zonder daarover aan bezoekers mededeling te hoeven doen.
Alle prijzen op deze website zijn exclusief BTW. 
 
Beperkte aansprakelijkheid 
De informatie op deze website is met de grootste zorg samengesteld. Desondanks aanvaart Salewise geen enkele aansprakelijkheid voor de juistheid en/of volledigheid van gegevens zoals weergegeven op deze website. Alle informatie en in het bijzonder alle prijzen op de website zijn onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Voor de gevolgen van dergelijke fouten wordt geen enkele aansprakelijkheid aanvaard. Geen overeenkomst komt tot stand op basis van dergelijke fouten. Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten of garanties worden ontleend. De resultaten van de diensten van Salewise zullen van persoon tot persoon verschillen. 
 
Auteursrechten 
Het is niet toegestaan om zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Salewise informatie en/ of tekst van deze website te kopiëren, te verspreiden, te publiceren en/of te wijzigen. Alle rechten van intellectueel eigendom betreffende deze materialen liggen bij Salewise. 

bottom of page